2015. júl. 15.

Behind the scenes

Sziasztok életek!
Most kivételesen nem részt hozok, hanem egy meglepi videócskát. Készítettem nektek egy kis összefoglalót ehhez a történethez, remélem elnyeri majd a tetszéseteket. Félek, ezzel a kis videóval túl sok mindent elárulok a sztoriból, de ismerőseim körében sikert aratott, úgyhogy gondoltam ide is kiteszem. A kis előzetes megnézése után, remélem leírjátok nekem a véleményeteket, hisz ez az első ilyen kis videóm amit készítettem. :) De mivel itt nem indult el, ezért kénytelen voltam feltenni youtube-ra és a linket megtaláljátok alul. Jó nézegetést! :)
Az előző részhez nagyon szépen köszönöm a megjegyzést! Imádlak! :))
Még egyszer megköszönöm a feliratkozókat, nagyon hálás vagyok nektek.
A második részt átírtam, lehet, hogy vannak benne olyan információk amikről nem tudtok, (bár nem hiszem) próbáltam olyanra írni, hogy ne legyen benne sok új. Ha esetleg valaki rászánja magát és még egyszer elolvassa, ne lepődjön meg a változáson. :)
A következő részt hétvégén tudom hozni, addig is kitartást, és nézegessétek a videót:)) Legalább egy kis betekintést nyertek, és hátha sikerül rájönnötök, hogy mi van a színfalak mögött. :)
Puszi
Leila xx


3 megjegyzés:

  1. Kedves Leila! Ne aggódj, a videó fantasztikusra sikerült! Ha ezzel úgymond nem feded fel "a titkodat', akkor elárulnád a dal címét?
    A videó alapján nagyon izgalmasan hangzik, bár én már eddig is oda voltam érte!
    Puszit és sok sikert, Vilcsiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Köszönöm szépen kedves szavaidat! Imádlak!
      Persze, hogy elárulom: Christina Perri: Thousand Years
      Köszi még egyszer! Örülök, hogy tetszik! :)
      Puszi
      Leila xx

      Törlés
  2. Kedves Leila! Ne aggódj, a videó fantasztikusra sikerült! Ha ezzel úgymond nem feded fel "a titkodat', akkor elárulnád a dal címét?
    A videó alapján nagyon izgalmasan hangzik, bár én már eddig is oda voltam érte!
    Puszit és sok sikert, Vilcsiii

    VálaszTörlés