2015. júl. 28.

Társoldal

Halihó!
Már a cím is elárulja, hogy társoldalt keresek. Nem szabom meg a blog témáját, lehet fantasy, fanfiction, romantikus stb. Az egy kicsit előnyben részesül, akinek a blogja One Direction-ról szól! De megismétlem: ez nem egy feltétel!
Hogyan tudsz jelentkezni:
- kommentbe várom a jelentkezőket, de levelet is elfogadok, 
  e-mail cím--->erdesz.leila17@gmail.com
- blogger név
- blogod linkje
 Mit takar társulás?
- kitesszük egymás blogját a sajátunkra jól látható helyre, ezzel kicsit reklámozva a blogokat
- cserébe is kitesszük egymást
- ha bármi problémánk akad, legyen az ihlet, vagy bármi más, segítünk egymásnak!
Várom a jelentkezőket! :)
Puszi xx

4 megjegyzés:

  1. Hellóka! Nem tudom, hogy akarsz-e engem társblognak, de én szívesen jelentkeznék! :)
    Szerintem tudod a dolgokat a blogomról, de azért kiírom őket:
    - You make me strong
    - myonedirectionfanfiction.blogspot.hu
    Várom a válaszod!
    Puszi, Vilcsiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa:))
      Már vártalak! :))
      Örülök a jelentkezésednek, amúgy egyből rád gondoltam mihelyst jött ez az ötlet, de mondom hátha több emberkét is vonzok majd ezzel az elképzeléssel.
      Mindenképpen felírlak, még hagyok 5-6 napot, hátha több érdeklődő is lesz.
      Puszi
      Leila xx

      Törlés
  2. Sziaaa! :-)
    Ugye az 5-6 nap még nem járt le? Mert ha nem, akkor én is szívesen jelentkeznék! :-)

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Blog neve: Are you okay?
    Link: harryfanfic-areyouokey.blogspot.com

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Majd írj a blogomra, hogy mi a helyzet, de igyekszek én is be-benézegetni. :-)

    *Lilly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:))
      Örülük, hogy jelentkeztél, felirtalak:))
      Nyaralni vagyok, majd jelentkezem!
      Puszi
      Leila xx

      Törlés