2015. aug. 11.

Társoldal: Eredmény

Drága olvasóim és jelentkezők!

Nagyon örültem a kettő jelentkezőnek, hiszen én azt hittem senki nem akarja majd ezt, de szerencsére tévedtem. Már most szeretném azt megköszönni, hogy ti ketten rendszeres olvasóim vagytok, (de nem csak ti, hanem a 6 drága feliratkozóm is), nagyon jól esnek a visszajelzések-ha nem is mindenkitől kapok-nagyon sok erőt adnak a folytatásra.
Na, de térjünk vissza a lényegre.
Amiket figyelembe vettem (de nem élet-halál kérdések voltak)
-One Direction-os blogot ír
-milyen gyakran rak fel részeket-tehát rendszeresen foglalkozik e a bloggal
-rendszeres olvasóm-érdekelt, hogy követi e az én történetemet :)

 Dönteni nagyon nehéz lenne a kettő blog között, hisz mindkettőt imádom, úgyhogy arra a döntésre jutottam, hogy szeretném ha mind a kettőtök társblogom lenne. (Ez titeket nem érint, mármint egymást nem kell kirakjátok.)

Kezdésnek mindenképpen szeretném ha:
-Írnánk egy kritikát egymás blogjáról, csakhogy ezzel is tudjuk segíteni a másik munkáját és esetleg tanácsot adjunk a továbbiakra.
-Kitesszük egymást cserébe (de szerintem ez már pipa)
-Jól látható helyre kitesszük egymás blogját, képpel együtt (oldalt lehet majd látni, hogy mire gondoltam)

Amit a továbbiakban:
-Ha bármi probléma történik vagy segítség kell azt e-mail-en tudjuk megbeszélni.
-Ha valaki elakad, legyen az ihlet vagy design, bármikor kérhet segítséget a másiktól.
-Bármikor kikérhetjük egymás véleményét a történetről és a blogról.
-Szeretném ha nem hiába lennénk társoldalak és segítenénk egymásnak bármiben, jó lenne tudni, hogy van egy másik ember akire támaszkodhatom ha elakadok.
-Ha nem nagy kérés-szerintem mindenki örül annak, ha a nagy nehezen megírt rész után jönnek vélemények-ha azt látjuk, hogy a résznél nagyon hiányosak a kommentek ne restelljünk odaírni néhány biztató mondatot, mert biztosan örülne az író ha kapna visszajelzést.

Ui.:A kritikákat e-mail-be fogom küldeni, ha nem probléma én is e-mail-be várnám tőletek. Előre is köszönöm! xx

Előre is köszönöm a megértéseteket! Remélem örültök ennek a kis munkának ami most fog elkezdődni!
Szeretnék jó írást kívánni nektek, hamarosan beszélünk!
Puszi
Leila xx

4 megjegyzés:

  1. Szia! :-)
    Itt az e-mail címem: harrystylesfanfic.areyouokey@gmail.com :-)

    *Lilly

    VálaszTörlés
  2. Hello! Köszi, mindjárt ki is raklak jól látható helyre. :)
    Szerintem az e-mail címemet már ismered is, de azért leírom: tothviola24@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben. Köszi szépen!
      Igen, ismerem de köszi! :*
      Puszi
      Leila xx

      Törlés