2015. okt. 4.

#1 Liebster Award

~A blog megkapta első díjat, amiért nagyon hálás vagyok! Köszönöm, hogy gondoltál rám!! 
Nagyon jól esik a sok szeretet, amit kapok! Köszönöm!!~

Szabályok:
~ Köszönd meg a díjat! ~
~ Írj magadról 10 dolgot! ~
~ Válaszolj a 10 kérdésre! ~
~ Tegyél fel 10 kérdést! ~
~ Küldd el 10 embernek! ~


Először is, nagyon hálás vagyok és szeretném megköszönni, ezt a díjat Vilcsiii-nek a You make me strong nagyszerű írójának! <3


10 dolog rólam:
- Imádok olvasni és írni.
- 2 éve gimnazista és kollégista vagyok.
- 10 éve zongorázok.
- Imádom a naplementét és a napfelkeltét. 
- Klausztrofóbiám van, valamint nagyon félek a bohócoktól.
- Rendszerető ember vagyok.
- Muszáj valamihez odabújjak esténként, ezért egy hatalmas kutyával alszok.
- Nagyon nagy az önkritikám, nehezen tudok megelégedni magammal.
- Nem vagyok egy helyesíró bajnok.
- Szüleim 5 éve elváltak. 


10 válasz:
- Mit változtatnál meg a világban, ha megtehetnéd? - Nem tudom. Ez egy nehéz kérdés. A Big Ben-t a házunk elé rakatnám. :D
- Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre? - A plüsseimet ( de az a baj, hogy nem csak 3 plüssöm van ), a naplómat és talán, egy fényképet.
- Vált már valóra szülinapi kívánságod? - Igeen! 
- Sírtál már valaha a szerelem miatt? - Húú, nem igazán rajzolódott még ki bennem a szerelem fogalma. Akkor azt hittem szerelmes vagyok, most már csak egy kis vonzalomnak gondolom. Viszont sírtam. 
- Szoktál káromkodni? - Előfordul.
- Hiszel a világvégében? - Egyszer biztosan eljön, de szerintem, majd akkor, mikor senki nem számít rá. 
- Milyen stílusú filmeket szoktál nézni? - Vígjáték, akció, romantikus.
- Milyen szerepet töltesz be az osztályod életében? - Szerintem egy nagyszerű osztály tagja vagyok. Még nem vagyunk együtt elég ideje, így per pillanat csak az osztálytárs szerepét hordozom.
- Kivel maradnál legszívesebben huzamosabb ideig összezárva? - Nem tudom:/
- Ígértél már valaha olyat, amit nem tudtál teljesíteni? - Talán. Sajnos, nem emlékszem igazán az ígéreteimre.


10 kérdés:
- Mitől félsz?
- Mit gondolsz a hazug emberekről?
- Milyen könyveket olvasol szívesebben?
- Ha lehetne egyetlen egy kívánságod, ami 100%, hogy valóra válna, mit kívánnál?
- Mi a célod az életben?
- Hogy telik el egy hétvégéd?
- Vannak 'szerencsehozó' dolgaid?
- Babonás vagy?
- Hol élnél a legszívesebben?
- Írás vagy olvasás?


10 ember, akinek küldöm:
- Lily Blogs
- Larissa H.
- Eva Hunter
- Dorothy C.
- G.B.Evelyne


Bocsánat, hogy csak ennyit tudtam összeszedni!
Köszönöm még egyszer a díjat! :) Jó hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése