2016. febr. 2.

Drágák!

Drága Olvasóim!

Szörnyen hálás vagyok nektek, amiért a sok-sok késésem ellenére is mellettem álltok, és nap mint nap követitek az eseményeket.
Örömmel jelentem, hogy eltűnésem óta, a Bloggerek Olimpiája kihirdette a nyerteseket, és nagy meglepetés ért amikor megláttam, hogy a dobogósok között vagyok. Csakis nektek köszönhetem azt, hogy második helyezést értem el a 'Legjobb Fanfiction' kategóriában. Nem győzöm elégszer megköszönni nektek!!!  Imádlak titeket!!! 
Legnagyobb meglepetésemre vészesen közeledünk a 10.000 oldalmegjelenítéshez *-* Woow! Nagyon megvagyok lepődve, KÖSZÖNÖM!!! A feliratkozók száma rohamosan nő, és nagyon jól esik a kedvességeket!!! TI vagytok a legjobb olvasók a világon!!
Sok-sok puszi és ölelés!
DoLil xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése