2016. júl. 6.

Versenyeredmények

Sziasztok! :)
Itt vagyok újra kettő fantasztikus hírrel, nagyon nagyon hálás vagyok nektek, azért, hogy ilyen sok erőt adtok a folytatásra!
6 blogversenyen indultam, mióta a történet elkezdődött.
- Az első eredményét már kihirdettem, ahol második helyezést értem el a Legjobb Fanfiction kategóriában. Nagyon szépen köszönöm!
- A második verseny eredményét ezen az oldalon találjátok meg: http://varratok.blogspot.hu/2016/07/eredmenyhirdetes-1-resz.html
Képzeljétek első lettem, szintén a Legjobb ff kategóriában, nagyon hálás vagyok nektek!!!! Imádom minden egyes olvasómat!!!
- Harmadik verseny eredménye pedig ezen az oldalon van: http://yourfantasy1.blogspot.hu/2016/07/versenyeredmeny.html
Itt szintén első helyezést ért el a blog és a történet. :)
Imádlak titeket és nem tudom elmondani mennyire hálás vagyok nektek a sok-sok támogatásért!!! Ne haragudjatok a késői részekért! Kérlek tartsatok ki mellettem és a történet mellett!! :)
Imádlak titeket!
Sok-sok puszi és hatalmas virtuális ölelés!
DoLil xx

Ui.: csatolom a képeket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése